25.4. 2014

Srečanje z osnovnošolci s Frama in Slivnice pri Mariboru

Avtor: ,

Srečanje z osnovnošolci s Frama in Slivnice pri Mariboru

Na OŠ Fram in OŠ FVL Slivnica pri Mariboru so se učenci včeraj družili s slepimi in slabovidnimi.

OŠ SlivnicaZveza društev slepih in slabovidnih Slovenije (ZDSSS) je namreč na šolah organizirala izobraževalni program, s katerim so otrokom predstavili projekt Knjižnica slepih in slabovidnih (KSS), pripomočke in družabne igre, prilagojene slepim in slabovidnim. Predstavnikom obeh šol so podelili tudi knjižno nagrado, ki so jo prejeli ob zaključku literarnega natečaja ”Beremo, da bi videli”, ki je potekal v okviru Projekta KSS.

Osnovna šola Fram se je med šest nagrajenih šol literarnega natečaja uvrstila po zaslugi Zale Bedjanič, ki je pod mentorstvom Jožice Ravš napisala prispevek z naslovom Čas. Na Osnovni šoli FVL Slivnica pri Mariboru pa je nagrado prejel prispevek Line Kikel Srčni angel brez obraza, ki je nastal pod mentorstvom Simone Sabati. Na obeh šolah je ZDSSS za učence pripravila program z razstavo knjižnih gradiv, pripomočkov za branje in družabnih iger, prilagojenih slepim in slabovidnim, obenem pa so otroci spoznali, kako pravilno ravnati z belo palico.

Literarni natečaj Beremo, da bi videli

Otroci OŠ Fram V literarnem natečaju je sodelovalo 109 osnovnih šol, ki so oddale kar 198 prispevkov. Učenci so na literarnem natečaju sodelovali z domišljijskimi zgodbami, v katerih so poskušali dogajanje opisati na način, čim bolj razumljiv tudi otrokom z okvaro vida. Strokovno komisijo so sestavljali Jelka Ciglenečki (predsednica), glavna urednica pri založbi Goga, pisatelj in pesnik, Dušan Šarotar ter urednica časopisov v brajici in povečanem tisku na projektu KSS, Aleksandra Surla. Člani komisije so izrazili navdušenje nad kakovostjo, predvsem pa nad izpovedno, domišljijsko in jezikovno ubranostjo vseh prispelih besedil učencev, v katerih se brez dvoma razkrivata kreativnost in tudi etični angažma mladih piscev. S tem je bil tudi dosežen osrednji namen natečaja – učence motivirati za samostojno literarno pisanje, predvsem pa vživetje v drugačnost, ki se kažeta tako v estetski kot tudi praktični, vsakdanji medčloveški dimenziji.


O avtorju

Število prispevkov: